MENÜ

15-én hétfőn a déli órákban érkeztem a tóra, majd sátor és pavilonállítás után, ami az erős szélben nem volt egyszerű feladat, már ment is a kis etetőhajó a szerelékkel.

Fűszeres-paprikás golyó lebegtetve szivaccsal, majd cukros gyümölcsös szirupban dippelve. ez volt a csali, amit igazából húztak.

Etetőanyagnak erjesztett kukorica, gyorsoldódású kukoricacsíra pellet, bojli darabok voltak. Ezzel az összeállítással nem is volt hiba, mivel jöttek szép sorba a potyeszok 2-12 kg között minden méretben.

Másnap hajnalban megjött Gyuri barátom, beélesítette a szerelékeit és már húzta is a kis hajó.

Frissen sütött meleg túrós batyukat, amit mingig hoz magával amikor érkezik, hagytuk hogy jól kihűljön, mivel mindig megszólalt valamelyik jelzője és felváltva kellett szákolnunk.

10-11 óra között elcsendesedtek halaink, ritkultak a kapások és délutánig nem akartak beindulni, ezért taktikát váltottunk.

Az édes jellegről áttértünk a fűszeres fokhagymás dippelésre. Délutánra ezt már elkezdték húzni. De igazán Gyuri által kreált és kiötlött CSL alapú mikrózott golyó kolbász dipben, ami jól működött.

Délután megjött Szilágyi Zsolti, majd másnap reggel Robi Szlovákiából.
Péntek délutánig egyfolytába ment egymás ugratása, bolondozás. Finomakat reggeliztünk, hiszen falkában lehet jókat enni. Ebédre pácolt husokat sütöttünk, egyszóval elvoltunk mint a befőtt, és még jópár érdemleges halat is fogtunk, dehát erről szól a peca.

Sajna az a szomorú, hogy legalább 5 hónapot kell várni, hogy újra összejöjjön egy ilyen örömpeca "jönnek a mínuszok"