MENÜ
4 napos Tereskei horgászatunk rövid története Április 24-27-ig:

Kedd reggel negyed 7-re már ki is pakoltuk a felszereléseket a kis tó halőrházzal szembeni oldalon,
ami egy kisebb kirakodó vásárnak is megfelelt!!!
Megradaroztuk a vizet, ami azt mutatta, hogy a halak a vízréteg alsó harmadában tartózkodnak. Ez már jó hír. A víz hőfoka 14 fok, a fenéken csupán 4 tizeddel volt kevesebb, ez megint jó hír! Két bóját állítottunk 8-10 méterre, majd erjesztett kukoricát, borsót, oldódó bojlit és gyors oldódású kukorica pelletet terítettünk szét a bóják körül. A botokat beélesítettük, majd a reggeli kávé és minimális alkohol után „mert e nélkül nem horgászat a horgászat” vártuk az első kapást, ami sokáig nem is váratott magára, és egy 9,6 kg-os tőponty személyében meg is jött Gyurinak! Kezdésnek nem rossz!
Kisebb szünetekkel, de folyamatosan jöttek halaink felváltva a botjainkra.
Az első 10 pluszos is megjött, majd követte a többi. 9 db-ot sikerült kifogjunk a 4 nap alatt, 10 és 15 kg között. Gyurinak a legnagyobb 14,8 kg, az enyém 14 kg. 10 kg alattiak között volt az úgynevezett Tesco méretű, de nem sok. Hírtelen légnyomásváltozás többször is volt, mert ilyenkor teljesen leálltak a halak és a radar azt mutatta, hogy a vízréteg felső harmadában tartózkodnak.
Horgász legyen a talpán, aki le tudja csalogatni a fenékre és még egyenek is ilyenkor. Ahogy újra változott a légnyomás, újra beindultak halaink és ódát zenéltek a kapásjelzők, de érdekesen alakult a helyzet, mert nekem folyamatosan jöttek a halak, de Gyurinak teljesen megállt, de olyannyira, hogy 24 óra alatt egy kapás sem volt,állandóan nekem szákolt, pedig a technika és a csali teljesen megegyezett mindenben.
Volt részünk felhőszakadásból, viharos szélből, nyári forróságból, de igazi jó április év kezdet volt. Horogra két fajta oldódó bojlit gyúrtam egy paprikás csípős fűszerest, és az elmaradhatatlan tengeri algást, ami télen, nyáron mindig velem van.
 Ezekből a mixekből lebegő golyót is készítettem. Egy süllyedő és egy lebegő golyó ez működött bedippelve, olyan ízben, ami megegyezett az alap mixekkel.
Csütörtök délután meglátogatott Szlovákiából Róbert barátunk egy baráti beszélgetésre. Átbeszéltük a következő Palicsi túra részleteit, hogy milyen csali anyagokat fogunk használni, valamint milyen taktikát fogunk alkalmazni. Túránk nem volt egy nyári zsinórtépő őrület, de igazi év kezdet volt.

Röviden ennyit erről a pár napról, legközelebb május végére tervezzük az újabb horgászatot,a varázslatos Sinkár tóra megyünk 4 napra egy jó társasággal, Kracsál Feri meghívására .

Addig is mindenkinek görbüljön, aminek görbülnie kell!